Croatia♥

Alla de här bilderna var från Pula,där var vi längst, och det var mitt favoritställe! (Vi testade också trampbåtar här, det var första gången och var as kul! PÅ trampbåten fanns det en rutschkana man kunde åka ner i vattnet, och det var suuuperkul!)  Det var supermysigt och fint, och det var 29-30 grader i havet, och vattnet var illblått :D Men tyvärr syntes det inte lika väl på bilderna...
 
 
Detta var som en by nästan, även fast det låg mitt i centrum. Folk bodde jättefattigt som ni ser på bilderna, och det var lite häftigt och se hur andra bodde, men de hängde tvätten vid sina fönster, sedan när det torkat drog dom in det till sitt lilla hus. Och vildkatter låg inkrypta i hörnor, och jag ville bara ta upp de och ge de mat o gosa med dom, men man vet ju inte om det har någon sjukdom! 
Detta var också i de mysiga centrum! Det var masa olika som klädde ut sig till massa häftiga saker. men tyvärr blev gubben som hade klätt ut sig till guld ganska suddig, för vi hade ganska bråttom, såå jag hann inte ta om bilden. 
Men, detta var nog den bästa resa jag varit med om, det var så häftigt! Fast detta var ju bara Kroatien, bilderna jag visat nu. Visar nog de andra länderna lite senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0