Det jag fick♥

 
glömde att ta med en bikini och två hundra kronor på bilden, haha.. x) 
DET JAG FICK: Två bikinis, Skinnbyxor från gina(ÄNTLIGEN♥♥) En fin tröja från gina av johanna :D, pengar, parfym, ett colllage johanna gjort. ett halsband, ett armband, nagelpensel, tre nagellack, justins  nya skiva believe♥ och av nellan fick jag en poster på en hund som hade tungan på nosen och så stod det TRY THIS, haha, den var rolig! :D och en ram där jag ska sätta en bild på Simbis! Tack så mycket Nellan♥ Och av Tilda fick jag presentkort på Tilda, tack Tildut, jättebra! :D♥

OCH DET TYP BÄSTA, PRESENTKORT PÅ ARKENZOO för att köpa två vandrande pinnar, hihiihih♥ alla tycker det är bara som en pinne som går och är helt tråkiga.. men nej, faktiskt inte! Tänk en hamster som sover på dagarna... :/ Vandrande pinnar kan faktiskt dansa! ;) Det blir bra. Men tips på namn tack!??!?! En ska iallafall heta Putte-Fia som den förra gjorde♥ Eftersom det är både en tjej o kille på samma gång... haha lustigt! ;) Bloggar inte på två veckor nu då. BIlder kommer när jag kommer hem. Ha det så bra here in sweden! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0