FOOOTBOLL

Hej! :) Ikväll ska jag kolla på den sista träningsmatchen för Sverige i EM! De möter Serbien de måste ju vinna! :D Alla snackar om Zlatan hela tiden, är inte hans största fan precis, men han är ju helt okej! :) Har hört med att han ska bli såld. Från Milan då. Undra vilken klubb som köper honom nudå! :) Mina "fotbollsidoler" är Messi och Ronaldo. Fast jag hejar klart på Barca! :) Förra året så var jag i Barcelona och kollade på fotboll med familjen. Men gud vad tråkigt det borde va för alla fotbollshatare att läsa detta? :( Ska snacka om....eh, jag vet inte. :( Imorgon ska jag kolla på när Marica spelar fotboll och så. jag har ju bloggat supermycket om fotboll innan.... så det gör inget. :D Ska kolla på halvåtta hos mig med. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0