GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA WILMUT!! ♥♥♥

GRATTIS! IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA WILMA 12 ÅR!! ♥♥ Och i natt åker hon till Kroatien.. Avundsjuk. Få väl klara mig här hemma. Fast inte länge till i veckan måste jag göra check lista typ 3 st? Sen ska jag nog kanske sova över med nellan, sen till helgen åker vi till sommarstugan och är där hela veckan WIHOO! Fina vänner ♥♥♥ Sen efter det blir det GOTHIA!! Liseberg och shopping och allt, bäst! Sen efter det Bullerby! Idag har jag och nellan varit iväg, sen typ efter det åkte jag på resturang farmor fyller år, jätte gott fast blev sjukt mätt. Vi åt där min syster jobbar. Mums! Ha det gött! Och om ni inte vet det så bloggar inte wilma på 2 hela veckor.. ÄLSKAR DIG WILMA!! ♥♥ Hejdå
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0