Hemma-Instagram-Bloggpaus

Instagram: Följ gärna mig på instagram. Heter: Tildaaaaaa
Nu har jag kommit hem från sommarstugan, kom i torsdags ju. Har varit en hel grym helg! Med fin fina kompisar, shopping, sena kvällar, mys, och allt! ♥ Vi ska dit på helger fram över men det jag ser fram i mot mest är absolut vecka 28, vi ska va där hela veckan då WIHO! Fick med mig ett par nya converse, blev inte svarta låga utan gråa riktigt snygga. Är väldigt trött nu, efter många sena kvällar så ikväll blir det tidig sänddags. Ja sen har jag tänk lite med, jag tror jag tar en bloggpaus har inget att skriva om, hinner inte, orkar inte, trött, tråkigt, och så, tar väl det i några dagar typ kanske slänger in något inlägg någon gång under dom dagarna. Börjar när jag känner att jag har något kul och skriva om. För nu känns det som att jag bara sitter och skriver åt vinden. Men nu vet ni läget. HA DE GÖTT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0