Tisdag 12 juni



Inte långt nu till sommarlovet! 2 DAGAR!!!!!! OMG!!! Har fixat allt nu till skolavslutningen, kommer ta kort och lägga in på fredag hur min outfit ser ut. Idag i skolan har väl allt rullat på nästan som vanligt, vi träffade vår nya lärare, som vi ska ha i 6, sen hade vi teknik tävling, jag wilma och otto gjorde en bondgård men vann inte. Sen städade vi klassrummet lite fast allt ska städas mer på torsdag. Min bänk är nästan tom nu haha. Imorgon ska vi ha brännbollstunering, önskar mig lycka till. Har funderat på undersommarlovet om jag ska färga mitt hår brunt. Som ni ser på bilden över, har jag ju blont men färgat underhåret brunt. Få se.. Vad tycker ni? Just nu lyssnar jag på musik, nellan skulle på student så blir nog inte något bloggande från hennes sida, hennes kusiner gick ut, sen wilma och tove och några andra skulle på gabbes fest dom skulle bowla typ, men jag kunde inte vara med min syrra skulle träna och jag skulle fixa det sista till skolavslutningen. Vet inte redigt om jag ville vara med heller.. Match på torsdag med. Vinna! Sen åker jag till sommarstugan i helgen. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0