Torsdag 28 juni

 
Bild sen förra bloggen. Torsdag den 28 juni idag då, bara 2 dagar kvar till wilmas födelsedag!♥ Sen drar wilma till kroatien, såklart lite fuskigt.. men i jul drar ju jag till spanien! Så det blir gött LÄNGTAR SOM EN GALNING! Sen drar jag snart till sommarstugan, och bosätter mig där, sen GÖTEBORG MED NELLAN♥♥♥ Vi ska bo i samma camping hus i en hel vecka, vara tillsammans hela tiden, sen liseberg, shopping bland annat, och vet ni vad jag ska fixa tills dess? Det är typ 4 veckor kvar typ.. EN SYSTEMKAMRAAAA!!!!!!! Så nellan och jag slipper fota bara med våra mobiler, så kan vi fota på liseberg, vi kan ta en foto runda på den campingen vi bor på och när vi badar och var vi shoppar och allt så. YES! Idag ska jag träna fotboll tror jag. Sen i måndags fyllde pappa år. Och igår var jag hos farmor, vi gick en runda på stan fick med mig lite tröjor hem, sen spelade vi minigolf riktigt roligt! På lördag ska det vara någon cup? Vi ska inte spela, men hjälpa till typ. Sen på lördag farmor fyller år snart, ska vi ut och äta förrätt varmrätt och efterrätt och lite så, så det blir mys! Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0